Hyvä asiakkaamme!

Jos uusi liittymäsi ei asentajan käynnin ja palveluoperaattori NetPlazan lähettämän, liittymän avaamisesta kertovan tekstiviestin jälkeen kuitenkaan toimi, otathan yhteyttä suoraan NetPlazan asiakaspalveluun / tekniseen tukeen.

 

 

Internet-yhteyden tekninen tuki ja häiriöilmoitukset sekä kk-laskutus, Netplaza Oy:

  • Asiakaspalvelu avoinna: Arkisin 9 – 18 ja Lauantaisin 12 – 16
  • Puhelin: kuluttaja-asiakkaat 08 - 2370 6750, yritysasiakkaat 08 - 2370 6720
    • Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu
  • Sähköposti: seutunetti@netplaza.fi
  • Kotisivu: www.netplaza.fi

 

TV-palvelun (IPTV) yhteystiedot, Maxivision Oy:

  • Asiakaspalvelu avoinna: Arkisin 9 - 16
  • Puhelin: 09 - 3508 2670
  • Sähköposti: maxivision@maxisat.fi
  • Lisäkanavien tilaus ja palvelun hallinta: my.maxivision.fi
  • Kotisivu: www.maxivision.fi
  • Facebook: https://www.facebook.com/MaxivisionViihde/
  • Blogi: http://maxivisionblog.com

 

Ennen kuin ryhdyt kaivamaan, selvitä onko alueella Tähtikuidun kaapeleita ja tilaa kaapelinäyttö:

 

Jos kaivat kaapelin poikki ilman tilattua näyttöä, laskutetaan vian kaikki korjauskustannukset kaivajalta.